Politica de returnare
SRL StroyLux oferă clienților săi un serviciu de returnare a produselor în conformitate cu politicile sale interne și cu legile aplicabile.
Exercitarea dreptului de retragere:
În conformitate cu Legea nr. 105-XV din 13 martie 2003 privind protecția drepturilor consumatorilor, în contextul contractelor încheiate, consumatorii au la dispoziție 14 zile pentru a se retrage din contract (perioada de retragere), fără a trebui să își justifice decizia, fără a suporta alte costuri decât cele suplimentare.
Perioada de 14 zile începe, de regulă, din momentul în care bunurile trec în posesia clientului.
Consumatorul va trebui să suporte costurile de returnare a bunurilor dacă acestea sunt retrase. Costurile suplimentare sunt orice costuri (transport, livrare, diminuarea valorii bunurilor, altele decât cele necesare pentru a stabili natura și performanța produsului, taxe de livrare sau orice altele) care trebuie plătite de client pentru a-și exercita dreptul de returnare.
SRL StroyLux permite persoanelor fizice să returneze bunurile în termen de 30 de zile calendaristice. Condițiile de exercitare a dreptului de retur se aplică numai persoanelor fizice (consumatori individuali), așa cum s-a indicat mai sus.
Returnele se fac în magazinele SRL StroyLux în termen de 30 de zile calendaristice de la data achiziției sau livrării.
Rambursarea se efectuează în termen de cel mult 14 zile de la data la care am fost informați cu privire la decizia consumatorului.
Rambursarea costului bunurilor, în cazul în care clientul nu dorește să le schimbe cu altele, se efectuează după cum urmează:
a) Pentru persoane juridice - prin bancă;
b) Pentru persoane fizice:
- În numerar - pentru valoarea plătită a produselor în magazin, indiferent de sumă;
- Prin bancă - pentru suma plătită prin transfer sau card;
- Prin bancă / numerar la cererea clientului - pentru plata în numerar la livrare.
Sunt eligibile pentru returnare următoarele bunuri:
- Nu depășește 30 de zile de la data primirii;
- Conformează cu caracteristicile tehnice specificate în comandă;
- Nu au făcut obiectul unor comenzi speciale;
- Nu au fost personalizate la cererea clientului;
- Nu au fost fabricate conform specificațiilor clientului (de exemplu: amestecarea vopselelor, tăierea plăcilor aglomerate/OSB/ țevilor, fabricarea de mobilier personalizat, livrarea de materiale grele)
- Nu prezintă semne de impact sau deteriorare;
- Sunt în termenul de valabilitate / garanție (nu expiră în mai puțin de 10% din zilele incluse în termenul de valabilitate);
- Nu fac parte dintr-o categorie de produse care prin natura lor, sănătate și igienă nu pot fi returnate (produse de îngrijire personală), cu excepția faptului că produsul rămâne sigilat;
- Nu prezintă semne vizibile de uzură;
- Ambalajul și etichetele produselor sunt intacte (eticheta există și poate fi citită/scanată);
- Restituit în ambalajul său (pungă, rolă, cutie, sac etc.);
- Însoțite de accesoriile care aparțin produsului.
Nerespectarea condițiilor de mai sus, precum și supunerea produsului, prin orice mijloace, la o stare nesatisfăcătoare care să împiedice revânzarea acestuia, poate duce la refuzul returnării.
Produsele se returnează în ambalajul original, împreună cu chitanța și/sau factura, precum și cu documentația asociată produsului (pașaport, instrucțiuni de utilizare, documentație tehnică, certificate de garanție și/sau certificat de conformitate).
Vă rugăm să refuzați coletele al căror ambalaj este deformat / deteriorat.
Condițiile de retur prevăzute în această secțiune nu se aplică produselor achiziționate de client direct din magazin, deoarece este posibil ca acestea să trebuiască să fie verificate sau puse în funcțiune.
Clienții pot solicita un produs de calitate la un preț echivalent cu cel al bunurilor comandate și returnate.
SRL StroyLux suportă costurile de returnare atunci când returnarea bunurilor se face din motive imputabile SRL StroyLux.
Condițiile care stau la baza refuzului returnării:
- În cazul în care a fost încheiat un contract între SRL StroyLux și clientul care dorește să facă returul și în care acest lucru este clar menționat;
- În cazul produselor perisabile a căror dată de expirare este mai mică de 10% din zilele incluse în data de expirare indicată pe ambalaj.
Pentru mai multe informații despre produse sau pentru a aplica prin intermediul formularului de contact, trimiteți un e-mail [email protected], sau puteți apela Serviciul Clienți la numărul de contact 0 (231) 7-19-15.